18 Eylül 2016 Pazar

geçmeyen bulantılar

Uzun zaman sonra BlueStacks sayesinde Android yüzü gördüm ve birkaç uygulama yüklemeye başladım. Popüler olan uygulamalar dışında acaba neler varmış Uygulamalarım'da diye bakayım dedim. Ve haliyle Hornet ve PlanetRomeo'yu gördüm uygulamalar arasında. Muazzam bir mide bulantısı. Elimde değil. Yaşadığım en güzel anlarımdan sonra, aşkımdan sonra yeniden birileri ile konuşmak veya arayış içine girmek... Midemi bulandırıyor. Sanki ihanet ediyormuşum gibi bir his... Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi. Hatta kimi zaman acaba aseksüelleşiyor muyum? diye düşünmüyor da değilim.

Elbette bunun yanında bir de korku var... Onu orada görebilme korkusu. O kadar acı ki...

Bugün bir yakın arkadaşımla ilişilerden konuştuk. Hem onun ilişkisinden ve güvensizlik konularından hem de benim yaşadığım hayal kırıklığından... İlişkilerden yara almadan yoluna devam etmek... Yeniden birine güvenmek o kadar imkansız geliyor ki... Kendine yeni bir güzargah bulmaya çalışıyorsun; "bağlanmadan devam edeyim", "yok ya sadece takılayım en iyisi", "umursamayayım karşımdakini", "yok kesin bu sefer benim gibi biri çıkacaktır karşıma", "ya da en iyisi bağlanmamak yok yok bağlanmayayım ben..."

Sürekli bir muamma, sürekli bir gelgit hali... Bir daha acı çekmek, üzülmek katlanılabilir değil!

Bir yandan arkanda bırakma zorunluluğu, bir yandan ise içinden gelmeyen bir unutma hali... Her şey o kadar güzeldi ki unutmaya kıyamıyor insan.

Ama bir yandan da o kadar büyük hayal kırıklığı, o kadar büyük hüzün...

Unutmak ile kalbinde taşımak arasında bir kararsızlık... Sanırım hiçbir zaman tamamen unutmayacağım.

Arşive kaldırdığım yazılarımın birçoğunu "ya okursa... güçsüz görünmek istemiyorum... yoluma devam ettiğimi bilsin..." vs. kaygıları ile yayınlamamıştım. Ama sanırım artık umursamıyorum. İster okusun ister okumasın, ne fark eder ki? Üzerinden aylar geçmiş artık, çoktan yoluna devam etmiş... (ve boğaz düğümlenir)

Yine de yazıp yayınlayasım geldi... İster zavallı, ister hak ettiğini buldun işte desin umrumda değil. Ben buyum; duygusal bir aşk insanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder